Σάββατο 9 Μαΐου 2009

"Είμαι αμφιφυλόφιλη γιατί έτσι αισθάνομαι"

| |

pinkk1_494x320

Για χρόνια η Πινκ έκλεινε τα αφτιά της στις φήμες που έλεγαν ότι είχε σχέση με γυναίκες και άντρες. Σε συνέντευξη όμως που έδωσε μετά τη συναυλία της στην «Ο2 Arena», η τραγουδίστρια της επιτυχίας «So what» αποκάλυψε το μεγάλο της μυστικό: «Είμαι αμφιφυλόφιλη κι αυτό δεν με κάνει να αισθάνομαι αμήχανα. Ο έρωτας είναι κάτι πολύ αγνό και αυτό το πιστεύω. Αυτή είμαι εγώ κι έτσι αισθάνομαι» δήλωσε.

Η σούπερ σταρ της ροκ μουσικής, που πρόσφατα συμφιλιώθηκε με τον πρώην άντρα της Κάρεϊ Χαρτ (μαζί στη φωτ.), ύστερα από χωρισμό που διήρκεσε ένα χρόνο, πρόσθεσε στη συνέντευξή της: «Μπορώ να είμαι το ίδιο ευτυχισμένη και με μια νέα γυναίκα. Δεν είμαι μπερδεμένη. Τραγουδάω τον έρωτα σε όλες τις μορφές του και σε όλα τα χρώματα».

Στα είκοσι εννέα της η Πινκ, η οποία έχει πουλήσει πάνω από 34 εκατομμύρια άλμπουμ σε όλο τον κόσμο, εξήγησε επίσης ότι η ομοφοβία κάνει πολύ κακό και διευκρίνισε ότι αποφεύγει να κάνει εμφανίσεις με άλλες τραγουδίστριες, γιατί οι περισσότερες «παραπονούνται», επειδή είναι διάσημες. «Είμαι η Πινκ, τα οικονομικά μου πάνε καλά και θα τραγουδάω ό,τι θέλω και ό,τι κάνει τη ζωή μου καλύτερη» δήλωσε.

πηγη:espresso

0 σχόλια:

go-top

Δημοσίευση σχολίου

 
 
 
top