Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Τα λέει όλα μέσα απ' τη φυλακή!

| |

adam1_494x320

 

Στην Α' πτέρυγα των δικαστικών φυλακών Κορυδαλλού βρίσκεται προφυλακισμένος (κατηγορούμενος για κακουργηματικές πράξεις) ο «μισθοφόρος βομβιστής των Αθηνών» κατά το Τμήμα Εκβιαστών, ο «ιδιαίτερα επικίνδυνος κακοποιός» κατά τον εισαγγελέα που τον προφυλάκισε, 48χρονος Αδάμ Αναγνωστόπουλος. Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να ισοπεδώσει ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο με χρήση εκρηκτικών, όπως υποστηρίζουν αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., πριν από λίγες μέρες απασχόλησε πάλι τη Δικαιοσύνη. Με νέα ογκώδη δικογραφία κατηγορείται για την ανατίναξη του νυχτερινού κέντρου «Μούσες» του δολοφονημένου επιχειρηματία Μπάμπη Λαζαρίδη, για την ισοπέδωση της καφετέριας της μάνας του κακοποιού Ναστούλη, για το κάψιμο δύο οίκων ανοχής. Στον έναν απ’ αυτούς δούλευε μια 40χρονη ιερόδουλη: η γυναίκα του. Εκείνη που το ξημέρωμα της 1ης Δεκεμβρίου 2008, μετά από άγριο οικογενειακό καβγά μέσα στο σπίτι τους στην Κυψέλη, τον κατήγγειλε στην αστυνομία. Στη συνέχεια, σε δεύτερη συμπληρωματική κατάθεση, η ιερόδουλη άνοιξε περισσότερο το στόμα της. Αποκάλυψε ότι ο Αναγνωστόπουλος την εξέδιδε και την εκβίαζε για να της τρώει τα λεφτά, ήθελε να τη σκοτώσει για να της φάει περιουσία 2.000.000 ευρώ, έφτιαχνε και πουλούσε εκρηκτικά και δούλευε για ανθρώπους της νύχτας. Πλαστογραφούσε χαρτιά για να φάει την περιουσία και μιας άλλης ιερόδουλης που πέθανε υπό μυστηριώδεις συνθήκες. Ο Αδάμ Αναγνωστόπουλος τελικά προφυλακίστηκε. Στην «Espresso», μέσα από τον αμαρτωλό Κορυδαλλό, δίνει τη δική του εκδοχή. «Της τα έδωσα όλα και με κατέστρεψε. Ο αστυνομικός με τον οποίο συζεί μ’ έβαλε στο μάτι και θέλει να με εκμηδενίσει.

«Εγώ εξυπηρετούσα κάποια πάρκινγκ σε μαγαζιά και είχα και τα στούντιο, τους οίκους ανοχής πολυτελείας. Πριν από ένα χρόνο η
σημερινή ιδιοκτήτρια των οίκων ανοχής με την οποία παντρεύτηκα και ττώρα
είμαι σε διάσταση μου είπε κάποια τρελά πράγματα παρουσιάζοντας μια αλλόκοτη συμπεριφορά. Αυτή τη γυναίκα την αγάπησα. Την είχα ιερόδουλη στο μαγαζί μου, αλλά την αγάπησα και την παντρεύτηκα και της τα έγραψα όλα στο όνομά της. Είχα βγει από τη φυλακή, ήμουνα μόνος μου και είχα κι ένα παιδάκι από τον προηγούμενο γάμο μου. Αρχισε την γκρίνια. Με εκβίαζε. Της είπα ότι πρέπει να χωρίσουμε. Τότε αυτή μου είπε ότι θα με καταστρέψει και θα με κλείσει φυλακή» λέει ο Αναγνωστόπουλος από τον Κορυδαλλό. «Εγώ όταν είχα πάει στη Χαλκιδική γιατί είχα μπει συνέταιρος σ’ ένα στριπτιζάδικο στην Καλλιθέα, την άφησα μόνη της για δύο μήνες. Η κυρία είχε κάνει σχέση μ’ έναν αστυνομικό ο οποίος επισκεπτόταν τον οίκο ανοχής».

- Είναι εξαιρετικά σοβαρό αυτό που λες και λόγω της θέσης σου δεν θα σε πιστέψει κανένας. Θα αμφισβητηθεί το κίνητρό σου.
Το έμαθα από άλλες κοπέλες όταν πήγαινε στο μαγαζί. Σε λίγο καιρό θα έχω και τις φωτογραφίες στα χέρια μου. Εμένα δεν μου αρέσει το ψέμα και η υποκρισία. Εγώ δεν είμαι κανένα αθώο παιδί και το ξέρω. Ομως βγήκα από τη φυλακή, προσπάθησα να στρώσω τη δουλειά μου. Δεν είχα ανάγκη. Το μαγαζί κάνει τζίρο 20.000 το μήνα. Τα μαγαζιά τώρα με την κάλυψη των κυρίων εκεί πάνω δεν έχουν αυτόφωρο, ενώ είχαν δύο αυτόφωρα τη βδομάδα. Εχει γίνει «μεροκάματο» εν ολίγοις η κάλυψη που παρέχεται.

- Γιατί δεν πήγες να τα καταγγείλεις σ’ έναν εισαγγελέα αυτά που λες, εάν πιστεύεις ότι ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα;
Γιατί πίστευα ότι κανένας εισαγγελέας και κανένας ανακριτής δεν θα με προφυλάκιζε με την ηλίθια κατάθεση που έδωσε αυτή η κυρία. Μάλιστα, την προηγούμενη εβδομάδα την είδαν κάποιες κοπέλες με δύο αστυνομικούς σ’ ένα μπαρ στη Μιχαλακοπούλου. Ο ένας
αστυνομικός πήρε και μια κοπέλα από την παρέα που κάνανε. Την έχει γκόμενα ο κύριος και παλεύουν να με βγάλουν από τη μέση.

- Μα, εσύ παραπέμπεσαι για ένα σωρό βαριές κατηγορίες. Γιατί να το κάνουν; Υπάρχουν πειστήρια, όπως λέει η αστυνομία, για όλα αυτά.
Εγώ συνελήφθην όταν η κυρία πήγε στο τοπικό τμήμα (στη Θήρας) και είπε ότι τη χτύπησα. Μετά πήγε και παρέδωσε ένα όπλο δικό μου -εγώ δεν είχα όπλο στο σπίτι- και είπε ότι έπινα και πουλούσα ναρκωτικά. Επτά κακουργήματα, έχασα την μπάλα. Οτι την εκβίαζα είπε και την εξέδιδα στη δουλειά. Είπε ότι έφτιαχνα βόμβες μπροστά στο ανήλικο παιδί μου. Λέει ότι έχει μια περιουσία 2.000.000 ευρώ. Πριν με γνωρίσει τι είχε; Τίποτα.

- Τα καταστήματα είναι νόμιμα, ήταν νόμιμα όταν ήσουν κι εσύ;
Οχι, δεν είναι νόμιμα. Δεν έχουν άδειες, λειτουργούν και τα καλύπτει ο φίλος της αστυνομικός. Βλέπω τον εαυτό μου σε φυλλάδες να με διασύρουν και να με σπιλώνουν και δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Θόλωσαν τα μάτια μου στη φυλακή από την αδικία. Εχω αργήσει, είμαι πενήντα χρονών, το χάνω το τρένο.

- Γιατί δεν τα είπες στην ανακρίτρια αυτά;
Τα είπα στη συμπληρωματική μου απολογία. Της είπα ότι είμαι θύμα της αγάπης της γυναίκας μου σ’ έναν αστυνομικό. Τώρα είναι η ευκαιρία να έρθει στη φυλακή ένας εισαγγελέας των Εσωτερικών Υποθέσεων να του τα πω όλα.

- Εσύ, δηλαδή, δεν γνωρίζεις τίποτα για τις δολοφονίες, για τα συμβόλαια θανάτου, για τις εκρήξεις; Κάτι ψιθυρίζεται και για την απαγωγή του Παναγόπουλου. Οχι απαραίτητα για σένα, αλλά για κάποιο φίλο σου.
Εγώ δεν έχω σχέση με τίποτα απ’ αυτά. Κοπέλα έχω γίνει μετά την αποφυλάκισή μου. Εάν τόσο αξίζει αυτή η γυναίκα, ας την πάρει ο αστυνομικός. Του τη χαρίζω. Φώναξαν πάνω στην Ασφάλεια συγκεκριμένους ανθρώπους και τους είπαν: «Υπογράψτε τον να τελειώνουμε».

- Απειλές κατά της ζωής σου υπήρξαν;
Ναι, τελευταία, με τη διαφωνία ανακριτή και εισαγγελέα στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, πριν από τη ΜΕΚΟ που έχει τα αυτοκίνητα, μια μοτοσικλέτα σταμάτησε στο αριστερό μέρος μου. Μου χτύπησαν το τζάμι. Είδα την κίνηση του συνοδηγού που έβγαλε το εννιάρι, μάρσαρα, έφυγα, έριξα το κάθισμα πίσω, με πυροβόλησε ο συνοδηγός, αλλά πρόλαβα.

- Κατάλαβες ποιοι ήταν;
Οχι, έντιμα όχι.

- Το Τμήμα Εκβιαστών με την πρόσφατη δικογραφία σε κατηγορεί ότι ισοπέδωσες με εκρηκτικά το μαγαζί της μητέρας του Ναστούλη, το μαγαζί του μακαρίτη του Λαζαρίδη και δύο οίκους ανοχής.
Από πού κι ως πού να τον ξέρω εγώ τον Ναστούλη; Δεν πήγα ποτέ εκεί. Τι δουλειά μπορεί να έχω εγώ με τον Λαζαρίδη; Ποτέ δεν είχα επαφή με τον Μπάμπη τον Λαζαρίδη. Γιατί εγώ να χρεωθώ και τον Λαζαρίδη; Ορκίζομαι στα παιδιά μου γι’ αυτά που σου λέω. Θέλουν οι αστυνομικοί να «πλύνουν» την υπόθεση του Λαζαρίδη μ’ εμένα; Μου ανοίγουν εκατό προηγούμενα έτσι.

- Από την αστυνομία διαρρέεται ότι υπάρχει μια υποψία ότι την εντολή για την τοποθέτηση της βόμβας σ’ την έδωσε ο Λαζαρίδης γιατί πνιγόταν στα χρέη.
Ακου. Δεν είναι σωστό να μιλάμε για ονόματα που δεν είναι στη ζωή. Εάν υπάρχει κάποιος που μπορεί να με ταυτίσει με τον Λαζαρίδη, να μου τον φέρουν να τον δω. Από τη μια υπάρχουν οι μπάτσοι κι από την άλλη εγώ.

- Την απόδραση την είδες;
Ζωντανή μετάδοση στα μαγειρεία. Πήγα να πάρω κάτι καρότα. Την ώρα που είπαμε ότι κατεβαίνει, ακούστηκε στον ασύρματο του φύλακα ένα «ελικόπτερο». Και ασφαλίσανε την πόρτα των μαγειρείων. Ακουσα τρεις ριπές από κάτω, όχι από πάνω. Μετά από δυο τρία λεπτά σηκώθηκε το ελικόπτερο από την ταράτσα των μαγειρείων. Σηκώθηκε τέτοια σκόνη που δεν μπορούσες να κάτσεις. Ο πιλότος έκανε την απόλυτη προσγείωση. Προσγειώθηκε ανάμεσα στις αντένες. Σπουδαία δουλειά. Πέταγαν σπίθες οι έλικες. Υποτίμησαν τους δύο κρατούμενους. Ο κάθε κρατούμενος σκέφτεται ένα ελικόπτερο όταν του φορτώνουν πράγματα που δεν έχει κάνει.

Οι δύο καταθέσεις που τον... έκαψαν

Κόλαφος είναι οι δύο καταθέσεις της 40χρονης ιερόδουλης για τον Αναγνωστόπουλο, οι οποίες περιέχονται στο 3763/2008 βούλευμα που έστειλε τον σύζυγό της στον Κορυδαλλό. Περιγράφει ότι μαζί του, μετά τους πρώτους έξι μήνες συμβίωσης, έζησε στην κόλαση. Ισχυρίστηκε ότι ο 48χρονος έπαιρνε εκβιαστικά χρήματα από τρεις οίκους ανοχής. Μάλιστα, στον τελευταίο, μετά τον αιφνίδιο θάνατο της ιδιοκτήτριας Αγγελικής Μπεκάκου από υπερβολική δόση ναρκωτικών, προσπάθησε με πλαστά χαρτιά να κληρονομήσει την περιουσία της. Η 40χρονη από τη Ρόδο κατέθεσε και στην ανακρίτρια ότι ο Αναγνωστόπουλος κατασκεύαζε μέσα στο σπίτι τους αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς με εκρηκτικά που έφερνε από τη γενέτειρά του. «Τον είχα δει δέκα φορές να απλώνει στο τραπέζι εργαλεία, μονωτικές ταινίες, καλώδια και λευκά μασούρια. Κατά την κατασκευή ήταν συγκεντρωμένος, ήθελε ησυχία». Της είχε μάλιστα πει να φεύγει από το σπίτι όταν τα έφτιαχνε. «Φύγε από το σπίτι, γιατί εάν κάνω λάθος θα γκρεμιστεί η πολυκατοικία από την έκρηξη». Η γυναίκα του δράστη ισχυρίστηκε ότι κάποια στιγμή, επειδή φοβόταν ο ίδιος για τυχόν λάθη, τον άκουσε να λέει στο κινητό του σε άγνωστο συνεργό του: «Καλύτερα να πάω να τη βάλω μόνος μου, μην κάνουν κανένα λάθος». Υποστήριξε ότι ο Αναγνωστόπουλος προμηθευόταν όπλα και πυρομαχικά τα οποία πουλούσε σε ανθρώπους της νύχτας και υποχρέωνε δανειολήπτες με χρήση βίας να εξοφλούν τις οφειλές τους σε τοκογλύφους. Μετά την απολογία του ο κατηγορούμενος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους μέχρι την έκδοση του περιγραφόμενου βουλεύματος, το οποίο αποφάσισε την προφυλάκισή του ως ατόμου με ροπή στη εγκληματικότητα. Στις 6 Φεβρουαρίου η αίτηση αποφυλάκισης του Αδάμ Αναγνωστόπουλου απορρίφθηκε κι έτσι παρέμεινε στη φυλακή.

ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΧΙΟΣ

 

ΠΗΓΗ:ESPRESSO

0 σχόλια:

go-top

Δημοσίευση σχολίου

Blog ArchiveArchive

 
 
 
top